ترجمه اهنگ هیلاری داف به نامTOKIO HOTEL - By Your Side
عضویت در سایت
- برای مطلع شدن از اضافه شدن مطالب جدید به سایت در خبرنامه عضو شوید .
محل کد خبرنامه
مطالب قبلی
نویسندگان وبلاگ
- ati
لوگو دوستان

لوگو دوستان
جستجو در وبلاگ

آرشیو وبلاگ

» ترجمه اهنگ هیلاری داف به نامTOKIO HOTEL - By Your Side


No one knows how you feel

هیچ کس نمسدونه که تو چه حسی داری
No one there you'd like to see

هیچ کس نیست که مابل باشی ببینیش
The day was dark and full of pain

امروز تاریک و پر از درد بود
You write help with your own blood

با خون خود کلمه کمک رو می نویسی
'Cause hope is all you've got

چون امید تنها چیزی هست که برات باقی مونده
You open up you eyes

چشمانت را باز می کنی
But nothings changed

ولی هیچ چیز تغییر نمی کنه

I don't want to cause you trouble

نمیخوام برات دردسر درست کنم
Don't wanna stay too long

زیاد پیشت نمی مونم
I just came here to say to you

فقط اومدم تا بهت بگم

Turn around, I am here

دور و برت رو نگاه کن، من همینجام
If you want it's me you'll see

اگه بخوای این من هستم که می بینی
Doesn't count, far or near

فرقی نداره، دور یا نزدیک
I can hold you when you reach for me

وقتی به پیشم میای در آغوشت می گیرم

Your life is meaningless

زندگیت بی معنی شده
Your diary full of trash

خاطرات روزانت پر از آشغال
It's so hard to get along with empty hands

خیلی سخته که به دستهای خالی عادت کنی
You're looking for the rainbow

به دنبال رنگین کمان می گردی
But it died not long ago

ولی خیلی نمیگذره که دیگه مرده
It tried to shine just for you

 Until the end

سعی داشت فقط برای تو بدرخشه تا آخرین لحظه



I don't want to cause you trouble

نمیخوام برات دردسر درست کنم
Don't wanna stay too long

زیاد پیشت نمی مونم
I just came here to say to you

فقط اومدم تا بهت بگم
I am by your side

من با تو هستم
Just for a little while

فقط یک لحظه

Turn around, I am here

دور و برت رو نگاه کن، من همینجام
If you want it's me you'll see

اگه بخوای این من هستم که می بینی
Doesn't count, far or near

فرقی نداره، دور یا نزدیک
I can hold you when you reach for me

وقتی به پیشم میای در آغوشت می گیرم

If the world makes you confused

اگه کل دنیا تورو گیج کنن
And your senses you seem to lose

و احساساتت رو از دست بدی
If the storm doesn't want to diffuse

اگه طوفان نخواد از بین بره
And you just don't know what to do

و تو ندونی باید چیکار کنی
Look around, I am here

یه نگاهی به دور و برت بنداز
Doesn't count far or near

فرقی نداره، دور یا نزدیک

I am by your side

من با تو هستم
Just for a little while

فقط یک لحظه

Turn around

دور و برت رو نگاه کن
Turn around, I am here

دور و برت رو نگاه کن، من اینجام
Turn around

دور و برت رو نگاه کن
Doesn't count, far or near

فرقی نداره، دور یا نزدیک
Turn around

دور و برت رو نگاه کن
If you want it's me you'll see


Turn around

دور و برت رو نگاه کن
I can hold you when you reach for me

وقتی به پیشم میای در آغوشت می گیرم
Turn around, I am here

دور و برت رو نگاه کن، من اینجام
Doesn't count, far or near

فرقی نداره، دور یا نزدیک

I am by your side

من با تو هستم
Just for a little while

فقط یک لحظه
We'll make it if we try

موفق میشیم اگه سعیمون رو بکنیم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ati تاریخ: چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت